وقتی افسردهایم، احساس میکنیم مغزمان پوک شده و زندگی هم درکل، خالی از حیات و تیره و تار است و فکرمیکنیم که نمیتوانیم احساساتمان را تغییر دهیم.
مطلب مهمی که درمورد افسردگی باید به یادتان بماند این است که "قربانی نیستید". شما فقط باور کردهاید که روش احساسیتان را نمیتوانید تغییر دهید. لازم است فقط باور کنید که به محض تغییر روش فکرکردن به تنهایی، تغییر احساسات نیزپیدا میشوند و روش احساسیتان نیز شروع به تغییر میکند.
این افکار ماست که احساسات ما را بوجود میآورند و احساساتمان نیز رفتار ما را ایجاد میکنند. این باور را دور بریزید که مانند دریانوردی درمانده و ناتوان،در وسط یک اقیانوس با قایقی بیپارو هستید. شما دریانورد بی پارو نیستید. پارو دارید اما احساس میکنید تا زمانی که یک خشکی از دور نمایان نشود پارو زدن بی فایده است.
آدرس تمام سایتهای اصلی ، شماره تلفن خرید نشریات ، ایمیل و کانالهای رسمی برای تماس با انجمن افسردگان گمنام در این وبلاگ درج شده است.