شخصی که افسرده است نمی¬تواند از خودش کاری انجام دهد که باعث حس و درک خوشبختی گردد.
اگر شما احساس می¬کنید که بد، بی ارزش و یا به دردنخور هستید پس خودتان نخواهیـد تـوانست کاری برای خود انجام دهید که باعث احساس خوب در مورد خودتان شود.
افسردگی میتواند باعث احساس اضطراب ، بیماری و یا حتی غش و ضعف در فرد گردد.
فرد می¬تواند با حمایت گروهی مانند افسردگان گمنام شروع به درک این کند که مجبور نیست زندگی اش را در تنهایی با جانکندن و بدبختی سپری کند و به طور خلاصه این همان درک معجزهی گروه است.
#افسردگان_گمنام
https://t.me/nashriatDA
آدرس تمام سایتهای اصلی ، شماره تلفن خرید نشریات ، ایمیل و کانالهای رسمی برای تماس با انجمن افسردگان گمنام در این وبلاگ درج شده است.