وقتی افسرده ایم احساس میکنیم که از باقی دنیا محروم و جدا شده ایم. آسایش و عشقی که توسط دیگران به ما ارائه میشود از این سد عبور نمیکند واحساس دوست داشته شدن و دلداری گرفتن نیزبه ما دست نمیدهد.
تجربه افسردگی واقعی یعنی احساس محروم شدگی، به دام افتادگی، در قعر و یا چاه بودن و یا احساس خفگی با تشدید یک مسئله و یا مدفون شدن در یک دالان تاریک است.
کسی که افسرده است از کسی و چیزی خوشش نمیآید و هیچ امیدی احساس نمیکند.
افسردگی با ناراحتی معمولی فرق دارد
(Jose Saraiva Martins)
#_افسردگان_گمنام
#مقاله_های_بهبودی
آدرس تمام سایتهای اصلی ، شماره تلفن خرید نشریات ، ایمیل و کانالهای رسمی برای تماس با انجمن افسردگان گمنام در این وبلاگ درج شده است.